среда, 25. децембар 2013.

Нашо мајмун стари огледало неко, па видео себе и озбиљно реко...

Неко вече пошаљу мени статус извесног Слободана Ђуровића који се иначе лажно представља на Фејсбуку. У почетку није био уопште занимљив, чак и неприметан. Нико му и не реагује на његова писања. Али, видно тужан, пакостан и озлојеђен што нема никаквог утицаја он креће са оним приземним вређањима мене. И ево да прочитате :

'' Akademik Ivan Stefanovic-covek od reci,da bas upravo tako.U svom zivotu jedino to i zna samo da prica.Persona koja ima previse godina da se bavi bilo cime osim tudjim zivotima.Persona koja ni svoj zivot nije uspela da sredi.Ni kuceta-ni maceta.Covek koji nije bio sposoban da stvori svoju porodicu,ali je zato sposoban da se podsmeva ljudima koji su nesto za svoga zivota uradii.Sta,imas gitaru?Mislis da si duhovit?Od tvog vrcavog humora mi se povraca.Sav si takav ,kao povracka.Zivot te sazvakao,a sad te ispljunuo kao nesto sto se ne valja,pa i ne valjas.Ceo zivot se krio pod velom nekih promena,nekih revolucija,i teorija zavera. Takvi likovi su pre jednog veka bili uzori za pisanje jednog Laze Kostica,Nusica,Sterije a u danasnje vreme sluze samo za podsmeh.Zaista za podsmeh i kosulju koja se kopca sa zadnje strane......''

Пошто сам открио ко је Слободан Ђуровић само ћу рећи ово:

'' Кад један пропали кафеџија анализира мој живот а не види свој и представља се мени и мојим пријатељима као пријатељ онда немам коментар. Свака ти част господине са надимком МАЛОКОСИ! Свака ти част на овом приземном пљувању. Јел ти то помагао кум да срочите причу? Ниси знао да се данас све открије поготово сад када су ИП адресе доступне. Могу да те тужим ладно на ове увреде али нисам ја ти да се вазда тужим са некима. Колико си добар човек види се твоје пословање. Само се запитај како ћеш објаснити другима твоје ставове, мени си објаснио ко си и какав си љигавац. Ниси ни свестан колико си испао глуп. Само могу да ти кажем да ми је са неке стране жао јер си ми био симпатичан лик, али са друге стране драго ми је да такав човек пљује на мој живот! Хвала ти за ове сочне анализе. Ја ћу твоју увреду опростити а ти сваку написану реч носићеш као терет. Пријатан живот ти желим кафеџијо''!

[caption id="attachment_1206" align="aligncenter" width="500"]Три тамбуре имам за Слоба се не цимам ;) Три тамбуре имам за Слоба се не цимам ;)[/caption]

Мени је жао Слоба ( фантома ), све ово што пише о мени као да себе гледа у огледалу. Па ево му и стихова који га јасно описију:

Našao majmun stari
ogledalo neko,
pa video sebe
i ozbiljno reko:


-"E, što jeste, jeste,
nema brate, zbora -
još video nisam
ovakvoga stvora!


Gle kako je smešan,
gle, kako je dlakav!
E, baš svima hvala
što ja nisam takav!"


4


Е после ове песме не треба ништа више говорити него поручити Слоби да се не хвата нечег са чим не зна да се носи а то је лоше прикривен Фејсбук профил. Аматеру један а мого си од мене до сад научити сто неких ствари, што ниси гледо мангупе један :)


Академик Иван Стефановић брез кучета и мачета ;) ( То је поштен политичар а не ко ови  што нападају ) :)

Пливање за Часни Крст у Косјерићу...

На реци Скрапеж бију трубачи, черге неке постављене, багери заустављају реку. Народ се окупио и гледа неке људе у гаћама. Да није вашар? Да ...